Postup objednávky

  • Vyberete si co Vás zajímá, nebo s čím chcete poradit
  • Na telefonním čísle, či e-mailu můžete konzultovat
  • Objednávku učiníte buď telefonicky, nebo e-mailem

Ceny

  • U vystavených věcí na těchto stránkách jsou ceny určeny u každé položky
  • U oprav jsou ceny smluvní. Záleží vždy na druhu závady, na spotřebovaném materiálu a času opravy. V rámci možností Vám bude nezávazná cena zhruba určena

Platba

  • Platba probíhá prostřednictvím bankovního převodu
  • Jako doklad o platbě slouží vystavená faktura. U soukromých osob postačuje převážně výpis z bankovního účtu (viz. pohyb na bankovním účtu plátce), či zasíláme běžnou účtenku, jakou dostanete například v obchodě s potravinami.

Doprava

  • Výše dopravného záleží na zvoleném dopravci, na kterém se domluvíme
  • Volba přepravy je na dohodě, zpravidla je to Česká pošta, Zásilkovna, nebo Balíkovna.
  • Doprava na Slovensko je realizována pouze Zásilkovnou a to buď na dobírku, zde je potřeba počítat s navýšením o doběrečné, nebo Zásilkovou a platbou převodem na bankovní účet. Českou poštou na Slovensko nezasíláme

Cena dopravy je dle ceníku přepravních služeb + obalový materiál. To znamená, že malé předměty, pokud jim to jejich povaha dovoluje pošlu v plastové obálce – kterou musím zakoupit, může to být například + 5,- Kč k ceníku přepravní firmy. Pokud musím použít krabici a doma ji nemám a musím použít mnou zakoupenou, může to být například + 15,- Kč k ceníku přepravní firmy. Nebo například pokud mám od něčeho krabici a je k přepravě vhodná, cena přepravného je pouze dle ceníku přepravní firmy. Cena přepravy Vám samozřejmě bude sdělena předem, před Vaší platbou.

V případě opravy

  • Délka opravy je závislá na složitosti závady a nelze předem přesně určit jak dlouho bude trvat
  • Zejména u hlavních hodin EH 40, EH 41 se musí počítat s určitou dobou na vyzkoušení opraveného zařízení. Pokud potřebujete seřídit přesnost chodu, počítejte spíše s dobou jeden měsíc. Klíček od dvířek zařízení neposílejte
  • Pokud zasíláte, je potřeba zařízení omotat například nějakými hadrami, ručníkem, či bublinkovou fólií a volné prostory v krabici řádně vyplnit třeba novinami. Vše Vám vrátím zpět 🙂 Prostě zajistit, aby zařízení v krabici nebylo volné a bylo chráněno proti nárazu při pádu krabice. Může se stát, že přepravní službě sem tam něco spadne, tak ať se to nerozbije. Je problém z nich dostat nějakou náhradu za škodu při přepravě. Ale i na to pamatuji, rozbalování balíku natáčím, aby se s tím pak dalo argumentovat.
  • Vždy detailně informuji e-mailem, v jakém stavu se oprava nachází, vysvětlím co je ještě potřeba udělat a jak dlouho to bude ještě přibližně trvat
  • Po dobu opravy můžeme po dohodě zapůjčit náhradní hodiny EH 40, či EH 41 s výstupní linkou 24 V, aby byl váš jednotný čas neustále v provozu – viz. odkaz „Opravy hlavních hodin Pragotron EH 40, EH 41“

Co neprovádíme

  • Na místě neprovádíme demontáž a montáž vadného zařízení. Je nutné ho zaslat. V krajním případě při rozumné vzdálenosti, možno po dohodě použít dopravy, která se však nezapočítává do ceny opravy (pro ty kdo chtějí fakturu na firmu se doprava na faktuře nezobrazí) a vykonává ji občan – dobrovolník, se kterým se dohodnete za projeté PHM a může Vám dovézt i k zapůjčení náhradní hodiny EH 40, EH 41.
  • Na hodinách EH 40, EH 41 neprovádíme opravy síťového transformátoru, či-li vysokonapěťové části. Pouze opravy na nízkonapěťové elektronice. Pokud by byla nutná oprava na vysokonapěťové části, můžeme se domluvit a provede ji elektrikář, který může tyto opravy provádět.

Na zde vystavené bazarové a použité zboží se neposkytuje žádná záruka.